Ooit een gigantische host van Nederlandse bodem, nu nog steeds groot, maar wel een onderdeel van Your Hosting en Your Online, Lees de reviews van deze oude host.
Niet meer volledig actief als host, zitten nog wel veel oude klanten.
ben nu een jaar+ klant bij Argeweb met enkele websites en domeinen
soms gebeurt er iets waar je niet helemaal uitkomt, fouten die opgelost moeten worden, gewoon even een dingetje tussendoor?
altijd direct iemand aan de telefoon, ook al is er nog steeds corona en wordt er thuis gewerkt, of per email; altijd direct antwoord en vriendelijke hulp!
ik ga hier niet gauw weg!
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
Zeer goede service en vriendelijke dame Vr.Gr. Rudolph Scholtens 9+
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
Ik werd aan de telefoon en Email bijgestaan/geadviseerd door Linda, die over dergelijke praktische zaken gaat.
Het klusje op zich (het beëindigen van mijn activiteiten met psychotherapie –> opheffen website) was al niet zo leuk: na 50 jaar ophouden met ‘mensen-redden’.
Maar daar kwamen natuurlijk nog veel praktische klusjes bij kijken.
Gelukkig werd ik in ons telefonisch en mailcontact bijgestaan door Linda.
Zij was niet alleen geduldig en behulpzaam maar steunde mij ook om dit klusje te klaren.
De missie is geslaagd en dus: nogmaals veel dank aan Linda!!
(en mijn weemoed daardoor getemperd)
Amen!
Zoals de titel al aangeeft, zeer vriendelijk en goed geholpen door Sara.
Alles was duidelijk en ze kwam nog met een goede suggestie. Heel fijn!
Jeanne heeft mij vriendelijk en meedenkend geholpen na opzegging hostingscontracten. De hulp bij wat te doen met de domeinen was zeer prettig!
goed meegedacht door Sara over geschikte pakket hosting
Vandaag fantastisch geholpen door Jeanne.
Zij belde uit zichzelf en heeft mij goede tips gegeven.
Ik ben al jaren klant bij Argeweb.
Gebeld, direct doorverbonden met Debbie, ze regelde het direct en daarna meteen een mailtje met bevestiging gekregen. Zo hoort het.
Vriendelijke dame (Cindy) gesproken en netjes geholpen.
Zeer goed en vriendelijk geholpen door de helpdesk van Argeweb met het installeren van een mailaccount op een nieuwe iPad door in eerste instantie Rianne en later doorYannick.
ik ben reuze goed geholpen door Debbie, ze heeft uitgelegd waar de factuur voor was, dacht mee en samen hebben we een oplossing gevonden. Snelle mail erachteraan. Dus ook vlot afgehandeld. mijn dank is groot.
Had een duur pakket, werd geadviseerd een ander te kiezen en werd snel geregeld.
Vanmiddag heb ik bij Argeweb telefonisch navraag gedaan over de verwerking van een eerder verstuurd verzoek. Ik ben daar bij prettig en deskundig geholpen door Vester.
Het was zoeken naar een passend antwoord op mijn vraag-verzoek. Hij heeft daarbij collega’s geraadpleegd om me tegemoet te komen.
Per mail kreeg ik daarop van hem een link toegestuurd waarmee ik verder kon.
Daar was ik erg blij mee.
Vandaag zeer goed geholpen door Jeanne. Ze was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Ik maak zelden mee dat ik zo efficient en vriendelijk word geholpen ondanks dat dit om een opzegging ging.
Ik kan iedereen zeker aanraden om met Argeweb verder te gaan of te starten op basis van mijn positive ervaring!
Corstian Heeft direct voor mij gekeken en aangegeven dat de factuur al betaald was.
Pluim voor Linda, ik wilde mijn pakket downgraden. De chatbot op de site is niet echt heel behulpzaam maar uiteindelijk kwam ik wel goed terecht en werd mijn vraag snel en netjes afewerkt.
De draad werdt zeer snel opgepikt, met een paar vragen werden de antwoorden gegeven, helemaal top! aanrader, wanneer u door Corstian wordt geholpen leidt dat tot resultaat wat er mag wezen in de snel veranderende wereld van de IT.
Linda van de klantenservice was heel begripvol en vriendelijk in haar reactie. Ook handelde ze mijn verzoek snel en geheel naar wens af.
Fijne persoonlijke service.
.