Ooit een gigantische host van Nederlandse bodem, nu nog steeds groot, maar wel een onderdeel van Your Hosting en Your Online, Lees de reviews van deze oude host.
Niet meer volledig actief als host, zitten nog wel veel oude klanten.
ben nu een jaar+ klant bij Argeweb met enkele websites en domeinen
soms gebeurt er iets waar je niet helemaal uitkomt, fouten die opgelost moeten worden, gewoon even een dingetje tussendoor?
altijd direct iemand aan de telefoon, ook al is er nog steeds corona en wordt er thuis gewerkt, of per email; altijd direct antwoord en vriendelijke hulp!
ik ga hier niet gauw weg!
Opnieuw uren zowel e-mail als website buiten dienst. En waarom staat er op de website een beoordeling van 4,6 / 5.
Zeer goede service en vriendelijke dame Vr.Gr. Rudolph Scholtens 9+
Ik heb geen domeinnaam of wat dan ook en krijg opeens een rekening van Argeweb. Op mijn vraag om informatie wordt niet geantwoord.
Ik werd aan de telefoon en Email bijgestaan/geadviseerd door Linda, die over dergelijke praktische zaken gaat.
Het klusje op zich (het beëindigen van mijn activiteiten met psychotherapie –> opheffen website) was al niet zo leuk: na 50 jaar ophouden met ‘mensen-redden’.
Maar daar kwamen natuurlijk nog veel praktische klusjes bij kijken.
Gelukkig werd ik in ons telefonisch en mailcontact bijgestaan door Linda.
Zij was niet alleen geduldig en behulpzaam maar steunde mij ook om dit klusje te klaren.
De missie is geslaagd en dus: nogmaals veel dank aan Linda!!
(en mijn weemoed daardoor getemperd)
Amen!
Vandaag zeer goed geholpen door Jeanne. Ze was zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Ik maak zelden mee dat ik zo efficient en vriendelijk word geholpen ondanks dat dit om een opzegging ging.
Ik kan iedereen zeker aanraden om met Argeweb verder te gaan of te starten op basis van mijn positive ervaring!
Corstian Heeft direct voor mij gekeken en aangegeven dat de factuur al betaald was.
Pluim voor Linda, ik wilde mijn pakket downgraden. De chatbot op de site is niet echt heel behulpzaam maar uiteindelijk kwam ik wel goed terecht en werd mijn vraag snel en netjes afewerkt.
De draad werdt zeer snel opgepikt, met een paar vragen werden de antwoorden gegeven, helemaal top! aanrader, wanneer u door Corstian wordt geholpen leidt dat tot resultaat wat er mag wezen in de snel veranderende wereld van de IT.
Linda van de klantenservice was heel begripvol en vriendelijk in haar reactie. Ook handelde ze mijn verzoek snel en geheel naar wens af.
Fijne persoonlijke service.
Door omstandigheden de link voor instellingen op microsoft account laten verlopen. Binnen 5 minuten had ik een nieuwe link in mailbox van Vester. Top geregeld.
Erg tevreden over de service, fijne communicatie en snelle reactie terug.
Als altijd weer heel fijn geholpen bij Argeweb, dit keer door Yannick. Geen probleem is te klein of te groot en altijd zijn ze welwillend en meedenkend. Als elk bedrijf zo’n klantenservice had zou er een stuk minder frustratie in de wereld zijn. Dank jullie wel!
Ik werd aan de telefoon en Email bijgestaan/geadviseerd door Linda, die over dergelijke praktische zaken gaat.
Het klusje op zich (het beëindigen van mijn activiteiten met psychotherapie –> opheffen website) was al niet zo leuk: na 50 jaar ophouden met ‘mensen-redden’.
Maar daar kwamen natuurlijk nog veel praktische klusjes bij kijken.
Gelukkig werd ik in ons telefonisch en mailcontact bijgestaan door Linda.
Zij was niet alleen geduldig en behulpzaam maar steunde mij ook om dit klusje te klaren.
De missie is geslaagd en dus: nogmaals veel dank aan Linda!!
(en mijn weemoed daardoor getemperd)
Amen!
Goed geholpen door Lisa!
Perfecte klantenservice !
Op zeer goede wijze geholpen door Jeanne , medewerkster van de klantenservice zeer behulpzaam en doortastend.
Je hebt echt het gevoel dat ze alles doet in het belang van de klant, iets dat je in de huidige on-line wereld nog maar zelden tegenkomt.
Het is jammer dat we afscheid nemen van elkaar maar mocht ik in de toekomst weer een Domein naam gaan gebruiken is Argeweb de partner voor mij om mee samen te werken.
Snel en goed geholpen door Lisa bij het aanpassen van onze WHOIS gegevens
ben zeer goed geholpen door Lisa. Toen ik eenmaal contact met haar had ging het heel snel.
Vandaag snelle service door Yannick H. gekregen, na het bellen met deze medewerker van klantenservice was het geregeld, dank daarvoor!
Het duurde even (1 uur en 8 minuten om precies te zijn) maar Corstian wist uiteindelijk wel het probleem te verhelpen, dus daar was ik heel blij mee. En hij was erg vriendelijk.
.