Rangschikking

De rangschikking van onze top lijsten doen wij op basis van de ondersteuning, prijzen, functies, snelheid, de focus van desbetreffende hosts, gebruiksgemak, de ratings en ook zeker niet te vergeten: onze eigen ervaringen. Lees onze richtlijnen voor meer info.

Advertentie beleid

Ook webhosters heeft adverteerders, premium plekken en werkt ook samen met partijen waarbij als je doorklikt en je hosting avontuur begint wij als ‘doorverwijzer’ een vergoeding krijgen. We ontkomen niet aan dit soort samenwerkingen om deze website up & running te houden.

De Digitale Stad

€€

Voor de hosting geschiedenisboeken: DDS valt via IT Eternity onder Team Blue waar ook TransIP onder valt.

Verdeeld
o.b.v. 9 ervaringen
2.5
5 star
22%
4 star
22%
3 star
0%
2 star
0%
1 star
56%
Pluspunten
Vriendelijk 0
Reageert snel 1
Komt afspraken na 0
Voldoet aan verwachtingen 0
Telefonisch geholpen 0
Snel opgelost 0
Goede prijs/kwaliteit 0
Verbeterpunten
Sneller reageren 1
Beleefder communiceren 2
Makkelijker systeem maken 0
Notificatie van webhosters.nl

DDS valt via IT Eternity onder Team Blue waar ook TransIP onder valt.

Verdeeld
Alle ervaringen (9)
Verdeeld
Meest nuttige De Digitale Stad ervaringen
Wat een bende!

Oprit is gesloopt om draad neer te kunnen leggen. Tegels zijn los terug gekwakt zonder weer netjes te maken. Getracht aan te kaarten maar 0 resultaat. Ik moet ze nu aansprakelijk gaan stellen. Kabel ligt er nu een half jaar in maar ze weten nog steeds niet wanneer de monteur de aansluiting in huis kan gaan regelen

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Kansloos

Dit kan echt niet… deze club… Wij HEBBEN al glasvezel, toch komt DS tot 6x toe (!!) stalken of we niet TOCH van hun ook glasvezel willen. Nee, natuurlijk niet. Uiteindelijk komen ze het TOCH aanleggen en kan ik de werklui nog maar net op tijd mijn voortuin uitsturen, anders hadden ze de hele bende omgespit. Weken later een brief met de datum waarop de monteut bij me thuis komt. GEK geworden die club. Ik WIL gaan DS glasvezel, ik heb al glasvezel. Wat een kansloze colporteurs. Ik ga aangifte doen.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
waardeloze constructie Digitale stad en KPN

Slechte klantenservice, “stuur maar met een kluitje het riet in ” wij weten het ook niet , “dat heeft de KPN in het systeem gezet, niet wij ”

Of te wel………. In Juni 2024 glasvezel aangevraagd via KPN. We wonen in het buitengebied dus moet speciaal worden aangevraagd.
Dat begrijpen wij. Vervolgens 3x van het kastje naar de muur gestuurd door KPN en Digitale stad en v.v. Geen planning, geen feedback en ook geen excuses.

Januari 2025 lijst opnieuw ingevuld ( Naa -aansluiting) en we verwachten toen een feedback en info over planning. Geen response, 1 April zelf weer gebeld, dame van DS geeft aan dat er een vinkje verkeerd stond , maar dat er toch geen extra input nodig was. “Mijnheer ik ga er nu mee aan de slag en het wordt gepland “, zei de dame triomfantelijk. Op mijn vraag hoe het kan dat dit zo lang duurt, geeft ze aan dat zij dat ook niet weet want dat is wat KPN in het systeem heeft gezet.

Op mijn vraag wanneer we nu onze aansluiting krijgen , geeft ze antwoord dat zij dat ook niet weet, want dat moet via KPN en haar partners worden opgegeven. Op mijn vraag wat nu de rol van DS is in dit gebeuren, krijg ik te horen dat zij alle aanvragen afhandelen voor KPN digitaal. !!! Kortom wat een debacle en wat een slechte klantenservice. Het blijkt een monopolie positie, en dat merk je ook. Geen enkel gevoel voor klantenservice en verplaatsen in de situatie van de klant. Waardeloos.

Verbeterpunten
Sneller reageren
Beleefder communiceren
Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Jaren klant geweest, dit zijn mijn ervaringen.

Je krijgt internet bij DDS. Daar is alles mee gezegd.

De verbinding is meestal stabiel los van een dagelijkse reset op een vast tijdstip. Bij mij was dit 15u middags meestal in een meeting. OK dus.

Communicatie altijd wat bot/praktisch. Ook OK.

Prijs is hoog, terwijl je daar niets extra’s voor krijgt.

Kortom een OK leverancier dus…voor een hoge prijs.
Ik zou altijd een andere leverancier aanbevelen, DDS is niets bijzonders voor een premium prijs.

Pluspunten
Reageert snel
Verbeterpunten
Beleefder communiceren
Was deze beoordeling nuttig voor jou?
DDS is niet hetzelfde als digitale-stad

Aanvulling: DDS is niet hetzelfde bedrijf als https://www.digitale-stad.nl/

Digitale Stad is het netwerkcommunicatie-label van Optimore. Digitale Stad sluit buitengebieden, dorpskernen en bedrijventerreinen in Nederland aan op het landelijke glasvezelnetwerk.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Verdeeld
Recente ervaringen (9)
Verdeeld
Recente De Digitale Stad beoordelingen
waardeloze constructie Digitale stad en KPN

Slechte klantenservice, “stuur maar met een kluitje het riet in ” wij weten het ook niet , “dat heeft de KPN in het systeem gezet, niet wij ”

Of te wel………. In Juni 2024 glasvezel aangevraagd via KPN. We wonen in het buitengebied dus moet speciaal worden aangevraagd.
Dat begrijpen wij. Vervolgens 3x van het kastje naar de muur gestuurd door KPN en Digitale stad en v.v. Geen planning, geen feedback en ook geen excuses.

Januari 2025 lijst opnieuw ingevuld ( Naa -aansluiting) en we verwachten toen een feedback en info over planning. Geen response, 1 April zelf weer gebeld, dame van DS geeft aan dat er een vinkje verkeerd stond , maar dat er toch geen extra input nodig was. “Mijnheer ik ga er nu mee aan de slag en het wordt gepland “, zei de dame triomfantelijk. Op mijn vraag hoe het kan dat dit zo lang duurt, geeft ze aan dat zij dat ook niet weet want dat is wat KPN in het systeem heeft gezet.

Op mijn vraag wanneer we nu onze aansluiting krijgen , geeft ze antwoord dat zij dat ook niet weet, want dat moet via KPN en haar partners worden opgegeven. Op mijn vraag wat nu de rol van DS is in dit gebeuren, krijg ik te horen dat zij alle aanvragen afhandelen voor KPN digitaal. !!! Kortom wat een debacle en wat een slechte klantenservice. Het blijkt een monopolie positie, en dat merk je ook. Geen enkel gevoel voor klantenservice en verplaatsen in de situatie van de klant. Waardeloos.

Verbeterpunten
Sneller reageren
Beleefder communiceren
Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Jaren klant geweest, dit zijn mijn ervaringen.

Je krijgt internet bij DDS. Daar is alles mee gezegd.

De verbinding is meestal stabiel los van een dagelijkse reset op een vast tijdstip. Bij mij was dit 15u middags meestal in een meeting. OK dus.

Communicatie altijd wat bot/praktisch. Ook OK.

Prijs is hoog, terwijl je daar niets extra’s voor krijgt.

Kortom een OK leverancier dus…voor een hoge prijs.
Ik zou altijd een andere leverancier aanbevelen, DDS is niets bijzonders voor een premium prijs.

Pluspunten
Reageert snel
Verbeterpunten
Beleefder communiceren
Was deze beoordeling nuttig voor jou?
DDS is niet hetzelfde als digitale-stad

Aanvulling: DDS is niet hetzelfde bedrijf als https://www.digitale-stad.nl/

Digitale Stad is het netwerkcommunicatie-label van Optimore. Digitale Stad sluit buitengebieden, dorpskernen en bedrijventerreinen in Nederland aan op het landelijke glasvezelnetwerk.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Prima provider

Ik zit al jaren bij DDS met een mailaccount. Goede webmail op basis van Roundcube met prima spamfilter en virusscanner. Nooit enig probleem en tegen een scherpe prijs. Klantenservice nooit nodig gehad, dat is op zich al een goed teken.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Kansloos

Dit kan echt niet… deze club… Wij HEBBEN al glasvezel, toch komt DS tot 6x toe (!!) stalken of we niet TOCH van hun ook glasvezel willen. Nee, natuurlijk niet. Uiteindelijk komen ze het TOCH aanleggen en kan ik de werklui nog maar net op tijd mijn voortuin uitsturen, anders hadden ze de hele bende omgespit. Weken later een brief met de datum waarop de monteut bij me thuis komt. GEK geworden die club. Ik WIL gaan DS glasvezel, ik heb al glasvezel. Wat een kansloze colporteurs. Ik ga aangifte doen.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Wat een bende!

Oprit is gesloopt om draad neer te kunnen leggen. Tegels zijn los terug gekwakt zonder weer netjes te maken. Getracht aan te kaarten maar 0 resultaat. Ik moet ze nu aansprakelijk gaan stellen. Kabel ligt er nu een half jaar in maar ze weten nog steeds niet wanneer de monteur de aansluiting in huis kan gaan regelen

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
De Digitale Stad – 13 februari 2007

Prima provider, veel aandacht voor details en een responsive helpdesk.
BTW: Ze hebben wel ftp, en shell (ssh, sftp, scp) en webdav (webfolders
in MS-land), en een webupload interface.

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
De Digitale Stad – 21 maart 2006

Zeer slechte host AFRADAR !

Ze vragen veels te veel geld voor het pakket.
Ook is de service erg slecht,
ze gebruiken geen admin paneel maar een zelf gemaakt iets.
Crons, WEB FTP en meer is hierdoor niet mogelijk.

Wat ze wel kunnen is geld afschrijven.

Site ligt vaak down en klantenservice is slecht.

Een ECHTE AFRADER, NOOIT aan beginnen

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
De Digitale Stad – 15 augustus 2005

Erg serieuze en goede provider, snelle service en goede prijs prestatie verhouding

Was deze beoordeling nuttig voor jou?
Contactmogelijkheden
Ticket systeem,
Bestellen en starten
Verkoopt ook domeinnamen,
Wat deze host voor ons een winnaar maakt
Nederlandse roots,