Oprit is gesloopt om draad neer te kunnen leggen. Tegels zijn los terug gekwakt zonder weer netjes te maken. Getracht aan te kaarten maar 0 resultaat. Ik moet ze nu aansprakelijk gaan stellen. Kabel ligt er nu een half jaar in maar ze weten nog steeds niet wanneer de monteur de aansluiting in huis kan gaan regelen
Dit kan echt niet… deze club… Wij HEBBEN al glasvezel, toch komt DS tot 6x toe (!!) stalken of we niet TOCH van hun ook glasvezel willen. Nee, natuurlijk niet. Uiteindelijk komen ze het TOCH aanleggen en kan ik de werklui nog maar net op tijd mijn voortuin uitsturen, anders hadden ze de hele bende omgespit. Weken later een brief met de datum waarop de monteut bij me thuis komt. GEK geworden die club. Ik WIL gaan DS glasvezel, ik heb al glasvezel. Wat een kansloze colporteurs. Ik ga aangifte doen.
Slechte klantenservice, “stuur maar met een kluitje het riet in ” wij weten het ook niet , “dat heeft de KPN in het systeem gezet, niet wij ”
Of te wel………. In Juni 2024 glasvezel aangevraagd via KPN. We wonen in het buitengebied dus moet speciaal worden aangevraagd.
Dat begrijpen wij. Vervolgens 3x van het kastje naar de muur gestuurd door KPN en Digitale stad en v.v. Geen planning, geen feedback en ook geen excuses.
Januari 2025 lijst opnieuw ingevuld ( Naa -aansluiting) en we verwachten toen een feedback en info over planning. Geen response, 1 April zelf weer gebeld, dame van DS geeft aan dat er een vinkje verkeerd stond , maar dat er toch geen extra input nodig was. “Mijnheer ik ga er nu mee aan de slag en het wordt gepland “, zei de dame triomfantelijk. Op mijn vraag hoe het kan dat dit zo lang duurt, geeft ze aan dat zij dat ook niet weet want dat is wat KPN in het systeem heeft gezet.
Op mijn vraag wanneer we nu onze aansluiting krijgen , geeft ze antwoord dat zij dat ook niet weet, want dat moet via KPN en haar partners worden opgegeven. Op mijn vraag wat nu de rol van DS is in dit gebeuren, krijg ik te horen dat zij alle aanvragen afhandelen voor KPN digitaal. !!! Kortom wat een debacle en wat een slechte klantenservice. Het blijkt een monopolie positie, en dat merk je ook. Geen enkel gevoel voor klantenservice en verplaatsen in de situatie van de klant. Waardeloos.
Je krijgt internet bij DDS. Daar is alles mee gezegd.
De verbinding is meestal stabiel los van een dagelijkse reset op een vast tijdstip. Bij mij was dit 15u middags meestal in een meeting. OK dus.
Communicatie altijd wat bot/praktisch. Ook OK.
Prijs is hoog, terwijl je daar niets extra’s voor krijgt.
Kortom een OK leverancier dus…voor een hoge prijs.
Ik zou altijd een andere leverancier aanbevelen, DDS is niets bijzonders voor een premium prijs.
Aanvulling: DDS is niet hetzelfde bedrijf als https://www.digitale-stad.nl/
Digitale Stad is het netwerkcommunicatie-label van Optimore. Digitale Stad sluit buitengebieden, dorpskernen en bedrijventerreinen in Nederland aan op het landelijke glasvezelnetwerk.
Slechte klantenservice, “stuur maar met een kluitje het riet in ” wij weten het ook niet , “dat heeft de KPN in het systeem gezet, niet wij ”
Of te wel………. In Juni 2024 glasvezel aangevraagd via KPN. We wonen in het buitengebied dus moet speciaal worden aangevraagd.
Dat begrijpen wij. Vervolgens 3x van het kastje naar de muur gestuurd door KPN en Digitale stad en v.v. Geen planning, geen feedback en ook geen excuses.
Januari 2025 lijst opnieuw ingevuld ( Naa -aansluiting) en we verwachten toen een feedback en info over planning. Geen response, 1 April zelf weer gebeld, dame van DS geeft aan dat er een vinkje verkeerd stond , maar dat er toch geen extra input nodig was. “Mijnheer ik ga er nu mee aan de slag en het wordt gepland “, zei de dame triomfantelijk. Op mijn vraag hoe het kan dat dit zo lang duurt, geeft ze aan dat zij dat ook niet weet want dat is wat KPN in het systeem heeft gezet.
Op mijn vraag wanneer we nu onze aansluiting krijgen , geeft ze antwoord dat zij dat ook niet weet, want dat moet via KPN en haar partners worden opgegeven. Op mijn vraag wat nu de rol van DS is in dit gebeuren, krijg ik te horen dat zij alle aanvragen afhandelen voor KPN digitaal. !!! Kortom wat een debacle en wat een slechte klantenservice. Het blijkt een monopolie positie, en dat merk je ook. Geen enkel gevoel voor klantenservice en verplaatsen in de situatie van de klant. Waardeloos.
Je krijgt internet bij DDS. Daar is alles mee gezegd.
De verbinding is meestal stabiel los van een dagelijkse reset op een vast tijdstip. Bij mij was dit 15u middags meestal in een meeting. OK dus.
Communicatie altijd wat bot/praktisch. Ook OK.
Prijs is hoog, terwijl je daar niets extra’s voor krijgt.
Kortom een OK leverancier dus…voor een hoge prijs.
Ik zou altijd een andere leverancier aanbevelen, DDS is niets bijzonders voor een premium prijs.
Aanvulling: DDS is niet hetzelfde bedrijf als https://www.digitale-stad.nl/
Digitale Stad is het netwerkcommunicatie-label van Optimore. Digitale Stad sluit buitengebieden, dorpskernen en bedrijventerreinen in Nederland aan op het landelijke glasvezelnetwerk.
Ik zit al jaren bij DDS met een mailaccount. Goede webmail op basis van Roundcube met prima spamfilter en virusscanner. Nooit enig probleem en tegen een scherpe prijs. Klantenservice nooit nodig gehad, dat is op zich al een goed teken.
Dit kan echt niet… deze club… Wij HEBBEN al glasvezel, toch komt DS tot 6x toe (!!) stalken of we niet TOCH van hun ook glasvezel willen. Nee, natuurlijk niet. Uiteindelijk komen ze het TOCH aanleggen en kan ik de werklui nog maar net op tijd mijn voortuin uitsturen, anders hadden ze de hele bende omgespit. Weken later een brief met de datum waarop de monteut bij me thuis komt. GEK geworden die club. Ik WIL gaan DS glasvezel, ik heb al glasvezel. Wat een kansloze colporteurs. Ik ga aangifte doen.
Oprit is gesloopt om draad neer te kunnen leggen. Tegels zijn los terug gekwakt zonder weer netjes te maken. Getracht aan te kaarten maar 0 resultaat. Ik moet ze nu aansprakelijk gaan stellen. Kabel ligt er nu een half jaar in maar ze weten nog steeds niet wanneer de monteur de aansluiting in huis kan gaan regelen
Prima provider, veel aandacht voor details en een responsive helpdesk.
BTW: Ze hebben wel ftp, en shell (ssh, sftp, scp) en webdav (webfolders
in MS-land), en een webupload interface.
Zeer slechte host AFRADAR !
Ze vragen veels te veel geld voor het pakket.
Ook is de service erg slecht,
ze gebruiken geen admin paneel maar een zelf gemaakt iets.
Crons, WEB FTP en meer is hierdoor niet mogelijk.
Wat ze wel kunnen is geld afschrijven.
Site ligt vaak down en klantenservice is slecht.
Een ECHTE AFRADER, NOOIT aan beginnen
Erg serieuze en goede provider, snelle service en goede prijs prestatie verhouding