Zorgeloos hosten? Dat belooft Esmero.nl een partij die altijd bovenaan staat op het vlak van gebruikservaringen, maar leveren ze ook écht die zekerheid voor je website? Ontdek het hier!
Als klant van Esmero was ik altijd al tevreden over hun hostingdiensten, maar de recente ondersteuning die ik heb ontvangen, heeft mijn verwachtingen overtroffen.
We kregen te maken met een lastig probleem met Gmail, iets wat technisch gezien buiten de verantwoordelijkheid van Esmero lag. Toch hebben Iris, Paul en Henri zich volledig ingezet om ons te helpen. Ze hebben niet alleen uren besteed aan het zoeken naar een oplossing, maar zijn ook blijven doorzetten totdat het probleem helemaal was opgelost.
Wat mij vooral opviel, was hun geduld en professionaliteit. Ondanks dat ik door de situatie gefrustreerd was, bleven ze vriendelijk, begripvol en vastberaden om alles recht te zetten. Dit niveau van service zie je niet vaak meer!
Esmero is niet zomaar een hostingprovider; ze denken écht met je mee en laten je niet in de kou staan. Ik kan ze daarom van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare webhost met een ongeëvenaarde klantenservice.
Iris, Paul en Henri – enorm bedankt voor jullie inzet
Prima geholpen tijdens het proces van opzeggen van mijn domein en hosting product!
Ik heb wel een tip voor Estero. In de afgelopen jaren is mij meermaals gebleken dat communicatie nogal technisch is. Veelal termen waarbij leken (zoals ik) geen kaas van hebben gegeten. Wellicht is het een goed idee om meer “vanuit oogpunt van de klant” te communiceren. Duidelijker, iets meer woorden gebruiken om complexe situatie duidelijk te verwoorden.
Verder is Esmero een prima organisatie met een snelle reactietijd.
We hebben onlangs onze VPS overgezet naar Esmero en achteraf hadden we dit veel eerder moeten doen. Ze boden ondersteuning bij de migratie, komen gemaakte afspraken na en de toppers bij support reageren snel en vriendelijk.
Houd geen rekening met klant , elke afspraak niet nakomen.Onaangekondigd Instellingen aanpassen waardoor het code uit dienst gaat.Zij hebben edot overgenomen die wel deed wat zij diende te doen bij esmero loopt alles vierkant mails vliegen in het rond.
Niet kunnen inloggen na aanpassing wachtwoord voorwaarde . En het gaat zo maar door
Na een vervelende hack ervaring heeft esmaro mij prima geholpen!
We hebben onlangs onze VPS overgezet naar Esmero en achteraf hadden we dit veel eerder moeten doen. Ze boden ondersteuning bij de migratie, komen gemaakte afspraken na en de toppers bij support reageren snel en vriendelijk.
Vroeger bij HOW2 solutions. Topservice. die werden opgekocht door Neostrada. : klotebedrijf en pokkeduur en heel traag antwoorden. Na een tip kwam ik terecht bij Esmero en ik ben uitermate tevreden. Supervriendelijk, snel en behulpzaam antwoorden en tenminste nog betaalbaar. Heel fijne ervaring.
Ik hoop nog vele jaren te genieten van hun service.
Gert
Esmero heeft enkele tientallen websites verhuisd vanaf mijn vorige provider. Dit alles zonder downtime!
Na een vervelende hack ervaring heeft esmaro mij prima geholpen!
Als klant van Esmero was ik altijd al tevreden over hun hostingdiensten, maar de recente ondersteuning die ik heb ontvangen, heeft mijn verwachtingen overtroffen.
We kregen te maken met een lastig probleem met Gmail, iets wat technisch gezien buiten de verantwoordelijkheid van Esmero lag. Toch hebben Iris, Paul en Henri zich volledig ingezet om ons te helpen. Ze hebben niet alleen uren besteed aan het zoeken naar een oplossing, maar zijn ook blijven doorzetten totdat het probleem helemaal was opgelost.
Wat mij vooral opviel, was hun geduld en professionaliteit. Ondanks dat ik door de situatie gefrustreerd was, bleven ze vriendelijk, begripvol en vastberaden om alles recht te zetten. Dit niveau van service zie je niet vaak meer!
Esmero is niet zomaar een hostingprovider; ze denken écht met je mee en laten je niet in de kou staan. Ik kan ze daarom van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare webhost met een ongeëvenaarde klantenservice.
Iris, Paul en Henri – enorm bedankt voor jullie inzet
Ik ben al langere tijd klant bij Esmero en was altijd tevreden over hun diensten, maar mijn recente ervaring heeft me nóg meer overtuigd van hun uitzonderlijke service.
We liepen tegen een lastig probleem aan met Gmail, iets wat eigenlijk buiten het terrein van Esmero lag. Toch hebben Iris, Paul en Henri zich hier volledig in vastgebeten en urenlang gezocht naar een oplossing. Ze gaven niet op en hebben uiteindelijk het probleem volledig opgelost – en dat terwijl het niet eens hun verantwoordelijkheid was.
Wat me vooral positief verraste, was hun geduld en professionaliteit. Ondanks mijn eigen gefrustreerde reacties, bleven ze vriendelijk, begripvol en vastberaden om het probleem op te lossen. Dat is klantenservice op het hoogste niveau!
Bij Esmero krijg je niet alleen een super betrouwbare hostingdienst, maar ook een team dat echt betrokken is bij hun klanten. Als je een webhoster zoekt met topservice en ongekende support, zoek dan niet verder.
Iris, Paul en Henri, jullie zijn geweldig! Dank jullie wel voor de fantastische hulp!
Zeer tevreden. De mensen van Esmero helpen snel en goed
Er was geen toegang tot de FTP-server meer mogelijk. Het leek in eerste instantie dat er aan de kant van Esmero een probleem was. Na onderzoek door hun supportafdeling bleek dat, na een update van het modem door KPN, de beveiligingsinstellingen daarvan onaangekondigd waren gewijzigd. Prima meegedacht en de oplossing buiten hun domein aangereikt. En dat alles snel en vriendelijk zoals je van een topbedrijf mag verwachten. Dank!
Het zijn allemaal toppers, vandaag heeft Iris me fantastisch en snel geholpen met een subdomein aan te maken en te vullen.
Snelle reactie op een storingsprobleem wat uiteindelijk bij mijzelf lag.
Meedenken en oplossing aandragen was erg fijn en voor mij zijn ze als bedrijf erg behulpzaam.
Bedankt hiervoor!!
Super snellere service, zeer kundig en vriendelijke mensen.
De klantenservice is goed bereikbaar en je kunt er voor al je vragen terecht. Top geholpen door Henri. Hij is zeer klantvriendelijk, luistert goed en komt snel met oplossingen. Dank je wel Henri!
Door een eigen foutje (verkeerd vinkje) kwam ik niet meer in mijn website. Henri en collega’s hebben dit weer snel opgelost!!
Ben net 24 uur geleden naar hun over gestapt. En als het aan mij ligt blijf ik hier nog de komende 24 jaar nog hier (of 25). Super goed geholpen. Dank je wel.
Ik ben al jaren klant van Esmero met verschillende websites. Zodra er een probleem is met een website (gebeurt niet vaak), staan ze meteen klaar om je te helpen. Zo ook weer vandaag toen de ftp service ‘zomaar’ uitviel. Ik kreeg snel respons op mijn vraag aan Esmero’s support service, probleem werd snel verholpen. Deze firma geeft je het idee dat er goede, vlotte mensen werken.
Esmero is een bedrijf dat gespecialiseerd is in online ondersteuning, met een flexibel team dat ook buiten reguliere werktijden beschikbaar is. Je kan bij Esmero domeinen registreren, e-mail hosting afnemen of een webshop of wordpress website starten.