Krijg je bij deze discounter of goedkope webhost wel echt waar voor je geld of wordt je samen met anderen op oude servers gezet? Lees de reviews om te achterhalen hoe men écht denkt over deze host uit Duiven.
Perfecte en snelle support. In combinatie met scherpe prijzen een ideale partner ?
Hostingdiscounter stuurde 2 september een mail dat de prijzen omhoog zouden gaan. Dat kan, zijn er wel meer die dat doen. Echter zijn in die email de nieuwe prijzen niet te zien. Dan moet je weer op een link klikken. Toen kwam de factuur.. 4 x zo veel als vorig jaar, voor het zelfde pakket! 400% prijsverhoging! Oke, opzeggen dus, maar helaas, de factuur sturen ze 2 dagen nadat je niet meer op kan zeggen voor komend jaar. Nu kan ik nog een jaar 135€ betalen wat mij vorig jaar 34€ kostte!
Het eerst zo sympathieke hostingdiscounter is verdwenen. Mensen, zeg nog op voordat je er weer een jaar aan vast zit!!
Sinds enige jaren maak ik gebruik van de diensten van ‘Hostingduscounter’ en dit alles tot volle tevredenheid.
Geen enkele vraag is teveel en wordt dan ook keurig, correct en deskundig beantwoord.
En dat melden nadat de nieuwe periode al is ingegaan. Ik ga nog in verweer en pas mijn review aan als coulance wordt getoond. Het was de afgelopen 20 jaar een fijne host voor een schappelijk bedrag, zeker gezien dat mijn website nauwelijks data verbruikte en nauwelijks werd bezocht 😉
Hostingdiscounter (Klaas From) heeft mij zeer goed geholpen bij een probleem met wordpress.
Ik kon wordpress niet meer updaten. Klaas heeft toen handmatig wordpress aangepast (opnieuw geplaatst) zodat alles daarna weer naar behoren functioneerde. Klaas bedankt.
Na 16 jaar klant te zijn geweest, verhoogt HostingDiscounter mijn abonnement ineens met 250%.
Dit is niet een normale inflatiecorrectie, dit is gewoon misbruik maken van trouwe klanten.
En als je alle reviews leest, zie je dat ik niet de enige ben die zich opgelicht voelt. Waarom zou ik hier nog blijven? Dit is geen betrouwbare hostingpartij meer.
Prijsstijging van 250%. Dat heeft niets meer met normale inflatie te maken, dit is gewoon oplichting.
Als je te laat je jaarlijkse bijdrage betaalt, wordt de website en je email-account gedeactiveerd. Na betaling van de achterstand en de €40 heractiveringskosten, gebeurde er niets en belde ik het bedrijf. Mij werd verteld dat je dat ook nog per mail aan het bedrijf moet melden (via een andere email account natuurlijk). Na een week wachten, krijg je eindelijk een mail waarin wordt gesteld dat het terugzetten van de gegevens en website € 95 per uur kost, geschatte op 1 á 2 uur. De website en email-account zijn nog steeds niet toegankelijk. Ik stap eindelijk over, had ik veel eerder moeten doen.
In september 2024 kondigde hostingdiscounter een tariefsverhoging aan i.v.m. “hoge inflatie’.
Nu blijkt dat de prijs voor een .nl domein is verhoogd van € 5,99 naar € 20,56. Dat is een verhoging met 243%!
Dat is extreem veel meer dan de inflatie over de periode 2020 t/m 2024 van in totaal 17%.
En dat merk je uiteraard pas bij hostingdiscounter als je opzegtermijn is verstreken.
En dat melden nadat de nieuwe periode al is ingegaan. Ik ga nog in verweer en pas mijn review aan als coulance wordt getoond. Het was de afgelopen 20 jaar een fijne host voor een schappelijk bedrag, zeker gezien dat mijn website nauwelijks data verbruikte en nauwelijks werd bezocht 😉
Tel. Slecht bereikbaar , reageren niet of half op tickets, lossen problemen niet op
Tel. Slecht bereikbaar , reageren niet of half op tickets, lossen problemen niet op
voorheen tevreden (al meer dan 20 jaar klant) nu zeer slecht mbt de e-herkennig admin . wel afschrijven geen factuurr en geen persoonlijk contact mogelijk , lossen problemen niet op
Hostingdiscounter stuurde 2 september een mail dat de prijzen omhoog zouden gaan. Dat kan, zijn er wel meer die dat doen. Echter zijn in die email de nieuwe prijzen niet te zien. Dan moet je weer op een link klikken. Toen kwam de factuur.. 4 x zo veel als vorig jaar, voor het zelfde pakket! 400% prijsverhoging! Oke, opzeggen dus, maar helaas, de factuur sturen ze 2 dagen nadat je niet meer op kan zeggen voor komend jaar. Nu kan ik nog een jaar 135€ betalen wat mij vorig jaar 34€ kostte!
Het eerst zo sympathieke hostingdiscounter is verdwenen. Mensen, zeg nog op voordat je er weer een jaar aan vast zit!!
Meermaals heb ik problemen gehad met onze clubwebsite. Steeds konden die worden opgelost dankzij de support van HostingDiscounter. Die was behoorlijk snel en erg deskundig. Zo zou ik er zelf niet snel achter gekomen zijn dat het opeens niet meer kunnen verbinden met de server een gevolg was van een aanpassing van de modeminstellingen door KPN, die mij onbekend was. Die grote deskundigheid is soms ook wel eens een drempel gebleken: de ondersteuning veronderstelt dan meer kennis en kunde bij mij dan ik heb. Dat kost dan een paar mailtjes en een dag extra, maar ik krijg nooit het gevoel dat ik aan mijn lot wordt overgelaten..
Sinds 2008 klant. Niet meer in gebruik.
Inloggen ging moeilijk vanwege veranderde gegevens.
Met hulp is het prima gelukt. Er werd snel via e-mail gereageerd.
Snelle en vriendelijke support bij het oplossen van een probleem bij aanvraag van enkele domeinen. Aanvraagprocedures verliepen voor de rest vlot en prijzen zijn gunstig. Een aanrader dus!
Ben al minstens 12 jaar klant bij HD en zonder meer tevreden. Prima support en performance. Heb via mijn (vrijwilligers)werk ook ervaring met andere providers, maar HD staat voor mij op plaats één.
Het mooie van HD vind ik dat je kunt bellen bij problemen of vragen. Bij veel providers bieden dan slechts een chat met irritante reacties enz.
Ze stelen elk jaar weer geld van mij. Nu al 8 jaar. Elke keer krijg ik lastminute een kennisgevings mail, waarna ik direct terugmail terug dat ik wil opzeggen (dus op tijd) en dan na een week krijg ik pas een mail terug op een vrijdag, dat ik via de site moet opzeggen, waarvan ik het wachtwoord niet meer van heb. Dan ben ik uiteraard te laat volgens hen, wat ik per mail op maandag ontvang. Het is een verdienmodel waar ze misbruik maken van een door hen zelf gecreëerde situatie.
Sinds 4 maanden hosting voor website/email stichting die humanitaire acties voert.
Regelmatig technische problemen.
Dit lijkt voornamelijk te komen omdat de technische ondersteuners niet voldoende capabel is. Meerdere service medewerkers komen met verschillende oplossingen voor een probleem. Het oplossen van een probleem leidt nog wel eens tot het veroorzaken van andere problemen.
Oplossen van problemen duurt ook veel te lang. Zelden dezelfde dag opgelost.
Op een gegeven moment een narrig bericht gestuurd wat een kleine positieve opleving teweeg bracht. Maar helaas tijdelijk.
Geen aanrader voor zakelijke oplossingen naar mijn ervaring.
Info/site/portaal enkel in nederlands. Info verstrekking rommelig vormgegeven. Het geheel oogt nogal karig, low budget en ongeïnteresseerd.
Ik overweeg serieus te verhuizen naar een andere hosting provider.
Al jaren lang diverse websites via hostingdiscounter ‘in de lucht’
Geen downtime, werkt uitstekend en supersnelle, accurate en bekwame helpdesk!
Ga hier nooit mee weg!
#gazodoor
Webhoster Hostingdiscounter is sinds 2003 actief met betaalbare hosting voor ondernemers en particulieren. Het team van 14 medewerkers bedient de ruim 40 duizend klanten die het bedrijf heeft. De shared hosting pakketten van Hostingdiscounter beginnen bij €2 per maand voor een 1 GB schijfruimte en 25 GB dataverkeer pakket. Domeinregistraties beginnen vanaf €7,99 per jaar voor een .NL domeinnaam.