Zelfstandig en onafhankelijk, maar hoe transparant is Hosting2Go echt? Met weinig details over hun specificaties laten ze je soms in het donker tasten. Lees hier wat gebruikers vinden van hun prestaties en ontdek of het de juiste keuze is voor jouw project.
Ik heb al jaren een aantal domeinen bij Hosting2GO
Uiterst tevreden en heb nooit tevergeefs een beroep op hun helpdesk gedaan.
Ze zijn niet bereikbaar. Na opzegging ( via aangetekende brief) moet er gewoon nog een jaar betaald worden voor iets wat al jaren niet meer in de lucht is.
Je kunt ze niet bellen of mailen, niet overleggen. Zolang ze maar jaarlijks van je rekening kunnen afschrijven vinden ze alles best.
Wat ben ik blij met SiteBuilder! Ik heb geen verstand van programmeren, maar door SiteBuilder heb ik wel mijn eigen website kunnen maken.
Nu ruim 10 jaar klant. De houders zijn op leeftijd en hebben niet scherp wat inlog, wachtwoord en dergelijke zijn. Nu willen ze het een en ander aanpassen. En op geen mogelijkheid is de klantenservice te bereiken.
Dus als je niet erg thuis bent in de IT, of er weinig affiniteit mee hebt dan is hosting2go echt geen aanrader. De site heeft wel stabiel gedraaid altijd. Dus kwaliteit is oké Maar service vind ik zeker zo belangrijk.
Hoop dat het niet te lang duurt maar ik ga al mijn klanten weghalen bij hosting2go.
Al een flink aantal jaren ben ik klant bij Hosting2Go. Hoewel ik weet hoe een (eenvoudige) website te bouwen, heb ik meerdere malen toch te weinig technische kennis gehad om wat speciale handelingen te verrichten (bijvoorbeeld bij teveel dataverkeer door een vastgelopen computer van een collega of verhuizen van een domein). Ook heb ik ‘uiteraard’ door de jaren een paar domme fouten gemaakt. Het team van Hosting2Go heeft echter een uitstekende helpdesk die mij iedere keer weer snel geholpen heeft. Ze zijn niet de goedkoopste provider, maar hebben een service die ik elders nog niet heb meegemaakt. Voor mij de reden om mijn websites bij Hosting2Go onder te brengen.
Al een flink aantal jaren ben ik klant bij Hosting2Go. Hoewel ik weet hoe een (eenvoudige) website te bouwen, heb ik meerdere malen toch te weinig technische kennis gehad om wat speciale handelingen te verrichten (bijvoorbeeld bij teveel dataverkeer door een vastgelopen computer van een collega of verhuizen van een domein). Ook heb ik ‘uiteraard’ door de jaren een paar domme fouten gemaakt. Het team van Hosting2Go heeft echter een uitstekende helpdesk die mij iedere keer weer snel geholpen heeft. Ze zijn niet de goedkoopste provider, maar hebben een service die ik elders nog niet heb meegemaakt. Voor mij de reden om mijn websites bij Hosting2Go onder te brengen.
Prima provider die met nog nooit heeft teleurgesteld en me altijd goed heeft geholpen met problemen. Ik bouwde er mijn site met hun app Sitebuilder (75 pagina’s en geen 10 zoals ik ergens las}. Werkt als een tierelier en het ziet er vervolgens ook nog eens goed uit. Ik heb een stuk of wat providers hiervoor gehad, maar die waren duurder en minder servicegericht.
Ik heb al jaren een aantal domeinen bij Hosting2GO
Uiterst tevreden en heb nooit tevergeefs een beroep op hun helpdesk gedaan.
Sitebuilder in contract terwijl niet gebruikt. Gevraagd om te verwijderen en restitutie. Keurig geregeld.
TOP bedrijf: goede service/dienstverlening, servers in Nederland, vriendelijke medewerkers (echt allemaal), altijd een snelle reactie van de helpdesk (meestal dezelfde dag nog), klantvriendelijk en meedenkend in oplossingen. Gewoon TOP! Ze hebben ook een eigen sitebuilder die iedereen makkelijk zich heel eigen kan maken, deze sitebuilder is veel minder hack gevoelig dan alle anderen en hun dienstverlening is gewoon geweldig.
Wij hosten onze websites nu al een paar jaar bij Hosting2Go. Ze hebben een handige control panel waarin je veel zelf kunt regelen. En mocht je dan toch nog vragen hebben, ze staan altijd klaar om snel feedback te geven via de overzichtelijke support omgeving om zo samen met jou naar een oplossing te zoeken.
Webhosting is altijd al heel goed geweest. Recentelijk hebben ze ons het herstellen van onze website na een hack volledig uit handen genomen. Alles heel snel verlopen, snelle communicatie, en in minder dan een week alles weer volledig werkend online. Top!
With the help of the ‘Sitebuilder’ software I was able to set-up my own website. As this was a 1st experience to me, having no html knowledge at all, the whole process went smoothly. Also, the Hosting2GO helpdesk support is very responsive and client friendly. They really helped me out many times in a way my own website is now alive & kicking. I can recommend Hostin2GO to anyone who wants to start building a website using ‘Sitebuilder’.
Ik ben al meer dan 10 jaar klant van Hosting2GO en dat is mij altijd uitstekend bevallen. Hoewel ik écht absoluut geen ICT-er ben, heeft de helpdesk mij altijd goed geholpen zodat ik het ook nog begrijp. Dat je geen direct contact hebt, alleen via tickets, is geen enkel probleem geweest. Zelfs in het weekend werd er adequaat gereageerd. Hosting2GO beveel ik dan ook sterk aan.
Ik denk al 15 jaar klant naar volle tevredenheid. In de loop der jaren soms tegen problemen aangelopen bij externe partijen, maar Hosting2Go denkt geweldig mee om tot een juiste oplossing te komen. Bedankt!
Tijdens het updaten van een aantal plug-ins sloeg alles op tilt en was de website onbereikbaar geworden. Contact opgenomen met de klantenservice en dankzij de vriendelijke en adequate service van medewerker Abdelaziz. was alles binnen de kortste keer weer online.
Ik had 14 jaar geleden een account bij hosting2go
Nu schrijft hosting2go na 14 jaar ineens via een automatische incasso geld van mijn bankrekening af! Hosting2go zegt dat ze mij niet kunnen helpen, en dat ik online mijn account zelf moet annuleren. Maar Ik ben al jaren geen klant meer, en het e-mail adres dat ik 14 jaar geleden heb gebruikt bestaat allang niet meer! Hosting 2go is ook niet te bereiken via de email of telefonisch, en dreigt nu ook met incasso kosten.
Wij hadden mailproblemen , wij konden geen mail meer versturen. Hosting2GO heeft ons snel en vakkundig geholpen en de problemen zijn dus opgelost. Erg blij hiermee.
Gisteren mijn wordpress-website verhuisd naar Hosting2go. Daarbij liep ik tegen een paar problemen aan die door Hosting2go-klantenservice snel en vakkundig verholpen zijn. Bravo!
De helpdesk van Hosting2Go is geweldig. Altijd een snelle reactie en goede hulp.
Deze onafhankelijke hostingprovider biedt een informele en toegankelijke benadering zonder technisch jargon. Ze richten zich op het begrijpen van jouw doelen en staan klaar om vragen te beantwoorden. Naast hostingdiensten delen ze kennis over webdesign, WordPress hosting, en marketing. Dagelijkse klantenservice is beschikbaar voor ondersteuning.