Siteground doet net alles iets anders: je moet er meer in servers denken waar je vervolgens (easy) meerdere domeinen aan kan koppelen. Lees wat de gebruikers van Siteground van de diensten vinden.
De ondersteuning is zeer snel en professioneel. Erg blij met SiteGround!!
GoGeek account, al jaren. Reguliere prijs is €40 ex btw per maand
Alles is prima, goede support, veel tools, maar mijn bezwaren waardoor ik mijn sites ga verhuizen:
Te weinig webruimte vergeleken met concurrenten.
Staging tool werkt niet altijd goed waardoor de webruimte overschreden wordt. Dat telkens oplossen kost veel tijd en mijn klanten schrikken van de mails die ze ontvangen over de overschreden webruimte.
Backups 1x per dag. Voor backups per uur moet je extra betalen. Daardoor moet je vaker handmatig backups maken met de staging tool die niet altijd goed werkt.
Je kunt bij support geen tickets indienen. Daardoor kosten alle supportkwesties minstens 20 minuten tijd via chat.
Heeft mij geduldig, duidelijk en effectief geholpen met mijn aangepaste instellingen met betrekking tot een staging area en Cloudflare.
Ik begrijp dat ‘AI’-chatbots heel goed klanten kunnen helpen… Aangezien iedereen het doet.
Maar je moet het begrijpen. Mensen nemen contact met je op NADAT ze het zelf hebben geprobeerd op te lossen. Ze WILLEN met iemand praten. Ga niet door een AI die niet eens in de buurt komt van wat ze nodig hebben.
Dit is een universele ervaring die bedrijven niet krijgen.
De klantenservice WAS zoveel beter geweest als je rechtstreeks met iemand kon chatten.
Dit is waarschijnlijk de ergste verandering die je kunt aanbrengen en je zult er onmogelijk achter komen, omdat niemand de tijd zal nemen om een service daadwerkelijk te beoordelen terwijl ze proberen hun eigen problemen op te lossen.
Het is het MINST belangrijke op het moment dat u contact opneemt met de klantenondersteuning.
Zeer blij met de klantenservice van Siteground, heeft mij direct verder geholpen.
Geduldige en meedenkende medewerker.
We zijn best wel een tijdje bezig geweest om niet werkende linkjes van de website werkend te krijgen.
Ondanks al onze inspanningen is dit niet gelukt en is de boel doorgegeven naar een hoger echelon.
Jammer, maar dit ligt zeker niet aan de medewerker, die was top.
Excellent and efficient online support
Ben erg onder de indruk van hoe een grote partij zo persoonlijk en klant vriendelijk kan zijn. Misschien betaal je iets meer dan bij de prijsvechters, maar het is mij elke euro meer dan waard. Eigenlijk heb je dit in no time terug verdiend, als je bedenkt hoeveel tijd en hoofdpijn je bespaart wanneer je met deze partij werkt. Dank!
Siteground heeft niet alleen een snel netwerk. Hun support afdeling is ook nog eens razendsnel. En de medewerkers denken altijd met je mee, een stapje vooruit. Goede partij.
I got answers and a solution to my question within minutes, the spokepersons / employees over the chat are always very professional and helpful. Thanks!
Ik heb nog nooit gehad dat ze me in de kou hebben laten staan. Ze lopen altijd net even harder dan dat ze eigenlijk zouden moeten doen. Hoewel ik soms wellis twijfel aan de prijs of snelheid, blijf ik toch altijd hier i.v.m. service die ze geven.
Het enige nadeel tegenwoordig is dat je eerst door een FAQ heen moet komen voor dat je iemand op de chat krijgt. Maar daar moet je gewoon snel doorheen klikken en dan heb je nog steeds direct met iemand contact.
I had an issue and first line helped me fantastic (Denis). We could not solve it and it got escalated to Nikolay, who solved the issue totally hassle free. I love Siteground thanks to support like this.
Ik werd geholpen door Vasko. Ging over het verhuizen van een aantal websites. Hij communiceerde helder, en zijn oplossing was echt bijzonder klantvriendelijk. Heel, heel blij mee!
Geweldig bedrijf met een geweldige helpdesk .
in één woord uitmuntend 🙂
Ik ben al een aantal jaren klant bij Siteground. Elke keer als ik ergens tegen aan loop, een vraag heb of er iets mis gaat, word ik heen snel geholpen. Ze zijn bovendien altijd vriendelijk en denken goed mee. Het is echt wel een van de redenen om klant te blijven bij SiteGround voor mij.
Ik werd super snel geholpen en bijna alle issues werden direct opgelost. De klantenservice was professioneel én vriendelijk – helemaal top!
ik hedmijn website weggegooid en toen zijn de instellingen veranderd dom van mijn maar siteground medewerker zag de fout snel en heeft mijn geholpen
Ik ben Siteground klant sinds 2016 en ik zal altijd blijven.
Wat ze onderscheid is de kwaliteit van de Client Service:
snel, eerlijk, professioneel en vriendelijk.
Een voorbeeld voor vele andere bedrijf dat gebruiken AI die zelden problemen oplossen
I selected Siteground a few years ago because of the reviews. I needed domain and hosting support and at Siteground they have organised hosting seamless with human support. Whenever I need help, there is always someone available, within minutes. They are without exception always the kindest professionals available and I am always being serviced until everything is fixed. Best digital company ever!
Probleem met emailaccount gemeld. Reactie was snel, vakkundig en klantvriendelijk. SiteGround al jaren een absolute aanrader