Is VDX makkelijk en voor iedereen? Ontdek hier wat gebruikers te zeggen hebben over deze host! Een host die overigens onderdeel is van Team Blue.
Uitstekende service, voornamelijk mailcontact. Ook het portaal is overzichtelijk met goed interface.
Ben bij VDX terecht gekomen omdat mijn provider tweemaal is overgenomen. Heb geen goede ervaringen met de professionaliteit van het beheer. De websites worden zonder toestemming door VDX gepatched. De security certificaten worden niet automatisch verlengd, zodat de websites onbereikbaar zijn. Dit probleem speelt nu al maanden en is nog steeds niet onder controle. De helpdesk is vriendelijk, maar kan niet verbloemen dat de kwaliteit van het beheer en problem management ver onder de maat is.
Omdat het voor mij geen dagelijks werk is om mailaccounts te verhuizen had ik toch enige ondersteuning nodig. Gelukkig reageerde Marcel direct om mijn hulpvraag en corrigeerde de instellingen ondanks dat het vrijdagmiddag laat was.
Top service!
De klantenservice van VDX is altijd goed bereikbaar. Vriendelijke mensen leggen zelfs voor mij (ik ben niet zo’n Handige Harry) begrijpelijk uit hoe alles werkt. Prijs-kwaliteit-verhouding is uitstekend.
Top geholpen door Arian van de helpdesk!
Omdat het voor mij geen dagelijks werk is om mailaccounts te verhuizen had ik toch enige ondersteuning nodig. Gelukkig reageerde Marcel direct om mijn hulpvraag en corrigeerde de instellingen ondanks dat het vrijdagmiddag laat was.
Top service!
Top geholpen door Arian van de helpdesk!
Heel snel en accuraat geholpen door de Helpdesk: ik kan weer aan de slag!
Vanwege het gebrek aan rechtstreekse ondersteuning vanuit Microsoft heb ik een Business Premium account aangeschaft via VDX. Het installeren verliep moeizaam waardoor ik diverse keren contact heb opgenomen met d helpdesk. Ik ben nu al blij met de keuze. Bij elke vraag werd door Marcel de tijd genomen om de oplossing uit te zoeken en me te begeleiden bij de stappen. Met als resultaat nu (eindelijk) een goed werkende omgeving.
Om dit formulier bij ‘Klant sinds’ in te vullen, ben ik in mijn administratie gedoken. Het blijkt, dat ik in 2004 klant werd van Digitalus, de voorloper van VDX.
Waar ik in al die jaren veel waarde aan hechtte, was de service. Meestal val je pas terug op de HelpDesk als de nood echt aan de man komt. Mijn ervaring met de HelpDesk van VDX is, dat die er dan gewoon staat, adequaat en professioneel.
Ik heb zeer snel hulp gekregen nadat ik de vraag stelde om me te helpen met het toewijzen van een certificaat. Het probleem was binnen minuten opgelost.
Deskundige hulp gehad bij problemen met het verlengen van SSL certificaten. Heel fijn.
Dat persoonlijke contact maakt echt het verschil. Ik had een technisch probleem rondom forwarding van een domeinnaam (SSL etc). Het leek erop dat het voorlopig niet opgelost kon worden. Hoe groot was mijn verrassing dat zij een dag later toch de oplossing hadden gevonden. Het werkt nu als een zonnetje. Ik vind dit typisch VDX: persoonlijk contact, transparant in hun communicatie en toch weer even dat stapje extra en steeds weer de klant (ik dus) te helpen. Dank daarvoor!!!
Snelle en efficiënte oplossing van mijn probleem. Zeer vlotte communicatie en professionele ondersteuning. Geweldige service – bedankt!
Na het overhevelen van mijn tweede domein naar VDX werd de mail niet meer doorgestuurd. Na wat onderzoek naar de oorzaak hiervan is het probleem binnen een dag opgelost
Wij hadden een technisch probleem op onze server en VDX heeft dit snel en effectief opgepakt. De communicatie was helder en er werd direct meegedacht over mogelijke oorzaken. Er werd een kleine serveraanpassing doorgevoerd, maar uiteindelijk bleek een fout in een plugin de oorzaak van het probleem. VDX wees ons hier proactief op, waardoor we het probleem snel konden oplossen.
Daarnaast is VDX altijd goed bereikbaar, zelfs op zondag, wat echt een pluspunt is. De professionele en behulpzame aanpak laat zien dat ze kennis van zaken hebben en gericht zijn op klanttevredenheid. Dankzij hun ondersteuning was het probleem snel verholpen.
Wij zijn zeer tevreden over de service van VDX en raden hen zeker aan.
DeGaragedeurExpert
Onlangs heb ik diverse veranderingen doorgevoerd; waarbij ik op vakkundige en zeer prettige wijze ondersteuning heb ervaren … zowel telefonisch als per mail.
Echt al jaren super tevreden over vdx, helpdesk die uitstekend bereikbaar is en ook nog eens heel goed functioneert.
Ze hebben voor elk probleem wel een oplossing.
Snel gereageerd en opgelost!
Snelle en goed afhandeling met het juiste resultaat.
VDX.nl biedt een scala aan webhostingdiensten, inclusief domeinregistratie, VPS-hosting en website-oplossingen. De focus ligt op betrouwbare prestaties en gebruiksvriendelijke interfaces. Klanten kunnen kiezen uit verschillende hostingpakketten die zijn afgestemd op diverse behoeften, van eenvoudige websites tot complexe applicaties. VDX.nl biedt ook ondersteuning via meerdere kanalen om klanten te helpen met technische vragen en problemen. VDX is onderdeel van Team Blue, waar ook TransIP onder valt.