Weboké klinkt als een frisse wind in de hostingwereld, maar is het echt zo “oke” als de naam doet vermoeden? Lees de reviews van onze gebruikers en zie direct de ervaringen bij deze host!
Na jarenlange frustratie bij mijn vorige provider die meer weg had van een ‘zombie’, was het tijd voor verandering. Bij mijn oude provider kreeg ik nooit antwoord op mijn vragen en werd ik niet op de hoogte gesteld van wijzigingen; die ze ook niet eens toepasten op mijn account.
Via vergelijkingsites ben ik uitgekomen bij WebOke.nl. De vele positieve reacties op de klantenservice en de gebruiksvriendelijkheid van het platform hebben me over de streep getrokken.
Ik was bang dat het overstappen een ingewikkelde klus zou worden, maar bij WebOK was alles zo gestroomlijnd! Het hele proces verliep bijzonder soepel. Het verhuizen van mijn domein was een fluitje van een cent en ik kreeg zelfs een duidelijke melding toen alles was afgerond (communicatie van een provider was ik niet meer gewend).
Bij WebOke.nl ervaar ik eindelijk een proactieve en klantgerichte aanpak.
De uitstekende ondersteuning, uitgebreide documentatie en de gebruiksvriendelijke interface hebben me echt positief verrast. Had ik dit maar eerder geweten!
Aan iedereen die nog steeds vastzit bij een slechte provider: WebOke.nl is de oplossing! 5 sterren!
Prijs is redelijk, maar werkelijk waar zon onduidelijke site als het maar zijn kan, dan raadpleeg je de klantenservice en krijg je een of ander antwoord waar je geen hol mee opschiet
Zeer snelle reactie op mijn probleem. Mijn site werd bekeken, en daarna leidde het e-mail antwoord naar de oplossing: upgrade WordPress en installeer b.v. PHP 8.1 En de hint: eventuele fout informatie is in WordPress zelf te vinden. Dat terwijl er ongeveer 45 CMS in Installatron te vinden zijn… Voor een semi-deskundige als ik zeer zinvolle hulp. Ook ervaringen in het verleden waren erg positief.
Weboke.nl permanently suspend with no refund after 2 weeks usage fore Sending Religion Persecution Email not Spam according to most all Countries Religion Laws there 80 million Refuges in the World and 100% all Complaints are spam. Banks Rob $100,000 Dollars from me and 40 Bank Lawyers say its Imposable to Comprehend
Weboke.nl has 300 max Dailey email limit
Ik heb mijn website verhuisd naar weboké en dat is best spannend.
Maar de support was geweldig. Stap voor stap werd ik geholpen. Reacties altijd snel. Intussen werden ook nog wat foutjes in de website opgelost waarover ik bij de vorige provider steeds van het kastje naar de muur werd gestuurd.
Blij dat ik ben overgestapt.
In de ochtend contact gehad met de klantenservice en ’s middags stond m’n website al over. Het eerste contact gaf meteen vertrouwen. Ze zeiden dat als ik de gegevens die ochtend nog kon aanleveren, ze de verhuizing diezelfde middag konden doen – en dat is precies wat er gebeurde. Echt top, bedankt voor de snelle en fijne service
Aanvankelijk was ik redelijk sceptisch over het overstappen van provider, maar ik ben blij dat ik hier toch naar heb geïnformeerd bij weboke.nl.
De overstap was binnen een dag geregeld en de communicatie was uitstekend, dat gaf vanaf het begin vertrouwen.
Bedankt voor alle hulp, Lars.
Nadat onze website was gehackt omdat er al jaren niet meer naar gekeken was (beheerder was met pensioen) wilde we deze voorlopig even uit de lucht halen. WebOke heeft gelijk voor ons de eerste stappen gezet in het updaten van de website zodat er geen gevaar meer was dat deze opnieuw gehackt zou worden. Gewoon als service van onze jarenlang klant zijn bij hun. Dit was een aangename verrassing en nu kunnen we de website toch laten staan.
na 5 jaar lang alleen mijn persoonlijke website naar tevredenheid bij weboke gehad te hebben, heb ik inmiddels ook mijn zakelijke websites van mijn andere provider naar Weboke verhuisd.
De verhuizingen zijn uitgevoerd door het team van weboke en dat ging allemaal zeer vlot en zonder onderbrekingen. De prijzen zijn vele malen lager dan bij mijn oude provider en de support en hostingomgeving vele malen beter, een aanrader wat mij betreft.
Al een lange tijd host ik met plezier bij web-oke.
Ik vind het paneel heel gebruiksvriendelijk en is goed te begrijpen voor een leek, gister had ik een vraag over een foutmelding op mijn website en daar kreeg ik binnen 10 minuten een antwoord op wat ook direct de oplossing was.
Ik heb de klantenservice weinig nodig gehad over de jaren, maar dit was een fijne ervaring.
Pluim voor Denise!
Na jarenlange frustratie bij mijn vorige provider die meer weg had van een ‘zombie’, was het tijd voor verandering. Bij mijn oude provider kreeg ik nooit antwoord op mijn vragen en werd ik niet op de hoogte gesteld van wijzigingen; die ze ook niet eens toepasten op mijn account.
Via vergelijkingsites ben ik uitgekomen bij WebOke.nl. De vele positieve reacties op de klantenservice en de gebruiksvriendelijkheid van het platform hebben me over de streep getrokken.
Ik was bang dat het overstappen een ingewikkelde klus zou worden, maar bij WebOK was alles zo gestroomlijnd! Het hele proces verliep bijzonder soepel. Het verhuizen van mijn domein was een fluitje van een cent en ik kreeg zelfs een duidelijke melding toen alles was afgerond (communicatie van een provider was ik niet meer gewend).
Bij WebOke.nl ervaar ik eindelijk een proactieve en klantgerichte aanpak.
De uitstekende ondersteuning, uitgebreide documentatie en de gebruiksvriendelijke interface hebben me echt positief verrast. Had ik dit maar eerder geweten!
Aan iedereen die nog steeds vastzit bij een slechte provider: WebOke.nl is de oplossing! 5 sterren!
Zeer snelle reactie op mijn probleem. Mijn site werd bekeken, en daarna leidde het e-mail antwoord naar de oplossing: upgrade WordPress en installeer b.v. PHP 8.1 En de hint: eventuele fout informatie is in WordPress zelf te vinden. Dat terwijl er ongeveer 45 CMS in Installatron te vinden zijn… Voor een semi-deskundige als ik zeer zinvolle hulp. Ook ervaringen in het verleden waren erg positief.
Ik heb mijn website verhuisd naar weboké en dat is best spannend.
Maar de support was geweldig. Stap voor stap werd ik geholpen. Reacties altijd snel. Intussen werden ook nog wat foutjes in de website opgelost waarover ik bij de vorige provider steeds van het kastje naar de muur werd gestuurd.
Blij dat ik ben overgestapt.
Al heel wat jaren klant, in de afgelopen jaren altijd tevreden. Helemaal sinds ze sinds een paar jaar de site en beheer omgeving hebben verbeterd met een nieuwe vormgeving. Hierdoor is het een stuk gebruiksvriendelijker geworden.
Als eenvoudige gebruiker kan ik prima mijn weg vinden om mijn website in de lucht te houden en mij mailbox te beheren.
En als ik een vraag heb, word ik snel geholpen.
Ik gebruik Webhosting – WebHost One
I recently switched to WebOké and wish I had done so sooner. Easy migration process, helpful customer service and no website issues. Prices are also competitive and lots of different products offered. Highly recommend!
Weboke.nl permanently suspend with no refund after 2 weeks usage fore Sending Religion Persecution Email not Spam according to most all Countries Religion Laws there 80 million Refuges in the World and 100% all Complaints are spam. Banks Rob $100,000 Dollars from me and 40 Bank Lawyers say its Imposable to Comprehend
Weboke.nl has 300 max Dailey email limit
Ik ben al 12 jaar bij Web-oke en het bevalt mij uitstekend
Vooral de snelle reactie op een ticket is uitstekend.
Ik heb al diverse mensen bij web-oke hun site laten hosten.
Voor mij alleen maar dikke plussen en kan niets negatiefs bedenken
WebOke is very okay. Ordering was easy, migrating was easy and i am impressed by the dashboard and controlpanels, very easy to use.
15 sterren voor de uitstekende services, met name voor zakelijk gebruik waar de lat al zo hoog is.
Geen minpunten.
Tezamen: sterk aanbevolen
Weboké is al jaren een bekende naam in de Nederlandse hostingwereld en opereert als een onafhankelijke provider. Ze richten hun servers zo in dat populaire platforms zoals WordPress, Joomla en Magento soepel en snel draaien. Met Litespeed Webserver en hun eigen cache plugin willen ze vooral efficiëntie bieden.
Heb je geen ervaring met websites bouwen? Geen zorgen, ze hebben een sitebuilder om je op weg te helpen. Ondersteuning? Dat regelen ze via een ticketsysteem, WhatsApp, en instructiefilms. Ervaringen van klanten zijn overwegend positief, dus je kunt de reviews checken of zelf een achterlaten.